Friday 22 May 2015

Herbeunine Capsule

HERBEUNINE CAPSULE
Herba Ajaib Dinasti Tang

Rumusan Herba Tradisional Cina sejak berkurun lamanya. Tak perlu pening kepala nk mengamalnya. Ambil Siang dan Malam je Masa tak terbuang...utk kerja2 lain. Tak perlu merimas diri utk menyedia.. BUKA MULUT TELAN tgk hasil. Senang nk bawa.. Kalau terlalu sibuk sgt..sambil memandu motosikal pun boleh 😊
  1. • Untuk membantu mengekalkan  4K - Kecantikan, Keremajaan, Kerampingan & Kesihatan.
  1. • Untuk kaum wanita yang sihat dan bermasalah sakit puan seperti senggugut, tidak subur, keputihan, kitaran haid, angin, pucat, tiada keinginan seks, selepas bersalin, lesu dan lain-lain.
  1. • Membantu melambatkan penuaan, mengembalikan keremajaan, meningkatkan kesihatan dalaman & luaran.



Krisis pemulihan yang mungkin anda lalui selepas amal Herbeunine Capsul.


1. Kebanyakan wanita akan merasa segar dan sihat selepas mengamalkan Herbeunine Capsule. Walau bagaimanapun, ada juga sebilangan kecil yang mungkin merasa letih pada awal pengambilan, melalui krisis pemulihan.

2. Bagi mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari, mungkin mengalami rembesan vagina atau darah beku yang gelap ketika haid agak banyak pada peringkat permulaan pengambilannya. Selepas pengambilan (1/2 bulan ke 3 bulan), masalah di atas akan hilang dan dinding otot vagina akan bersih dan ketat.

3. Bagi mereka yang sebelum ini mengalami ‘mood’ yang berubah-ubah atau muntah, pening, sakit perut dan sakit belakang atau lumbago, akan mengalami masalah yang sama. Tetapi, selepas jangka masa tertentu mengamalkannya, gejala-gejala tersebut akan perlahan-perlahan hilang.

4. Bagi mereka yang edaran haidnya tidak tetap mungkin mengadu masalah yang sama tetapi selepas jangka masa tertentu mengamalkannya, edaran haidnya akan kembali normal.

5. Bagi mereka yang mempunyai masalah muka kekuningan, kulit kering, gatal di bahagian vagina atau masalah leucorrhoea, akan mendapati selepas jangka masa tertentu mengamalkannya, muka akan kelihatan lebih lembap dan tegang, gatal di bahagian vagina dan leucorrhoea akan perlahan-lahan hilang.

Perhatian
1. Wanita mengandung dilarang mengambilnya.
2. Berhenti sementara ketika haid. Ambil seperti biasa selepas habis haid. 
3.Untuk semua wanita bermasalah.
Cara Makan : 2 kapsul pagi dan 2 kapsul malam. Selepas i bulan/ jangka masa tertentu mengamalkannya, dos boleh dikurangkan kepada sekali sehari.


Stock No COD: HERBEU (60caps)
RM 84 (WM)/ RM 87 (EM)


No comments:

Post a Comment